Unilever, odak değiştirirken Graze atıştırmalık markasını satmayı planlıyor – FT
Investing.com — Unilever, The Financial Times’a göre stratejik odağını gıda ürünlerinden kişisel bakım ve güzellik ürünlerine kaydırmanın bir parçası olarak sağlıklı atıştırmalık markası Graze’i satmayı planlıyor.
Dove sabunu ve Marmite gibi ürünleriyle tanınan tüketici ürünleri devi, Graze’i satın almaya ilgilerini değerlendirmek için çeşitli tüketici ürünleri grupları ve gıda üreticileriyle iletişime geçmeye başladı. FT, duruma aşina kaynaklara dayandırdığı haberinde bu bilgiyi paylaştı.
Unilever, Graze’i 2019 yılında 150 milyon sterline satın almıştı. Bir bankacı, sağlıklı atıştırmalık markanın olası bir satışta şu anda 50 milyon ile 80 milyon sterlin arasında değerlenebileceğini tahmin etti.
Bu potansiyel elden çıkarma, Unilever’in üst yöneticisinin uygulamaya koyduğu yeni yönle uyumlu görünüyor. Şirket, ürün portföyünü sağlık, güzellik ve kişisel bakım segmentlerine daha fazla vurgu yapacak şekilde yeniden düzenlerken gıda işindeki varlığını azaltmaya çalışıyor.
Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.